Lieve familie, vrienden, kennissen en relaties van Hans,

Ter nagedachtenis aan mijn vader..

Vandaag een jaar geleden, zette je onze wereld op zijn kop. Je bent veel te vroeg vertrokken en we missen je, op deze dag een beetje meer..

Bij het opruimen van de stukjes en beetjes van je leven en levendig bestaan, vonden we veel kunstwerken. Sommige zijn afgerond, sommige werk in uitvoering en sommige uit de periode toen het allemaal begon..

Aangezien er hier zoveel mensen van mijn vader en zijn werk houden, laat het ons weten als je interesse hebt in een of meerdere werken.

De donaties voor de werken gaan naar de opleidingen van Hans z’n kleinkinderen. We hopen zoveel mogelijk mensen blij te kunnen maken met enkele van zijn werken zodat we de herinnering aan hem in leven kunnen houden.

Ook bedankt voor alle hartverwarmende berichten en kaarten die we van zovelen van jullie hebben gekregen. We plannen een tentoonstelling van Hans z’n werk, dus misschien kunnen we een aantal van jullie persoonlijk ontmoeten. Mocht je ideeën hebben voor een tentoonstelling met mijn vaders werk, of willen helpen laat het ons dan weten. ❤️

Klik hier om zijn werken te bekijken. Note: Nog niet alle werken staan online. We zullen de komende dagen meer werk fotograferen en uploaden. Blijf dus checken of er nieuwe werken bij zijn gekomen.

Hartelijke groeten,

Spencer & familie